Hjärnförvirring en tisdagmorgon

2008-11-25 @ 10:04:14
eller mest kanske hela tiden , varför skulle hjärnförvirringen vara extra specifik just denna tisdag ? :P vi har i allafall precis haft introduktion av hemtenta nummer 2 i ordningen och nu känns det mycket bättre än det gjorde igår . visst är det härligt med rak och sammanhängande information som verkligen reder ut en massa frågetecken istället för att ge upphov till en hel hop med ännu flera ? i think so och därför drar jag nu en liten suck av lättnad . ska pausa lite nu i en halvtimme sen är det dags för studiegruppsarbete . känns som det blir himla mycket sittande vid den här datorn idag för vi har ingen aning om hur lång tid studiegruppsarbetet tar , men vi kommer säkert hålla på i 1½ - 2 timmar kanske . sen lär det bli lunch och sen drar vi igång igen , med seminarie 13 - 15 . jag kommer nog vara gaaaanska så trött i huvudet när klockan slår 15 och kommer förmodligen ha värsta cravingen på att få komma ut i det fria :)

det togs ju hem kakel igår remember ? jag tror vi har bestämt oss :) jag slår ett slag för en av dom i allafall för shit jag tyckte verkligen att det var alldeles på pricken , så himla snyggt och så himla bedårande i samklang med allt det andra i köket . det liksom på nåt vis var ett sånt där moment där allt bara faller på plats och man inser att det är precis det här man har letat efter . nej , nu ska jag ta mig en frukt - litegrann som uppladdning inför grammatikarbetet ;P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0