Healthy

2008-11-26 @ 16:37:28
varenda provsvar var bra och jag är fullt frisk enligt läkarna ;D haha . det var skönt , dessutom har jag precis fått svar på tentan ( ett resultat som enligt "reglerna" är flera veckor försenat ) och jag klarade den också . himla bra , nu kan jag koncentrera mig helt och fullt på den som stundar precis just nu och veckorna framöver .

malin kom precis hem , hon hade fått en julklapp av två små tjejer på väg hem från skolan . godheten inuti va ? haha , gulligt :P

nu måste jag snart börja med maten för sen blir det träning :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Du är för go du..:)

Ja men va skönt det iallafall då. Men vettja vad det kan bero på då. Rasa i vikt skulle jag också vilja..:P.. Fast kanske bara lite och sen är det bra liksom hehe...

Hoppas du tar hand om dig iallafall och har det bra..:)...

MASSA KRAMAR

2008-11-26 @ 16:59:38
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0