Good afternoon people

2008-11-27 @ 15:48:34
nu får det minsann vara färdigpluggat för idag . jag har faktiskt fått mycket gjort idag , vilket i sig känns himla bra , så nu tänker jag inte röra böckerna nå mer förrän jag vaknar vid 08 i morgon och äter frukost . efter det gör jag ett riktigt fredagsryck .

nu ska jag luta mig tillbaka i soffan en liten stund innan jag ska åka och hämta mamma från jobbet . blir spännande när pappa kommer hem också , vilket förövrigt borde ske om sisådär en halvtimme kanske , 45 minuter ? för då har han minsann kaklet med sig :D det blev det där kaklet som jag berättade om tidigare by the way , hyvens iögonfallande !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0