Godmorgon

2008-11-01 @ 10:58:08
vädret är fullkomligt fantastiskt och sådär magiskt som man ibland bara drömmer om att det ska vara . klarblå himmel , strålande sol , näst intill vindstilla , ca tre minusgrader och snötäckt mark . gosh i love it ! livskvalité indeed . har nyss avnjutit lite frukost och snart ska pappa till att börja måla kökstaket . när han är klar med det så klär vi på oss och går ut och walkar in the winter wonderland .

förresten . vad var det som hände i idol igår ? lars har liksom varit en ganska solklar favorit redan från den första gången han klev in på audition och spelade sin rejected love , för det var alldeles fantastiskt . men igår vet jag inte vad han höll på med ? började liksom lite smått förra veckan när han stojade till money money money , men då tyckte jag ändå att det var rätt bra . i vilket fall var det stort artisteri och på den punkten var han ganska ensam på tronen liksom . men igår vart det bara pinsamt och det smärtar nå så fruktansvärt när jag säger att han sjönk flera våningar i mina ögon ! usch usch usch , shape up - verkligen , annars tappar du allt !

nåja . later people , puss och kram .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0