Fullt ös

2008-11-26 @ 09:11:30
godmorgon , här spars det inte på krutet inte . känns som det kommer bli fullt ös dagen igenom idag . ska sätta mig och läsa nu i typ en halvtimme , sen ska jag iväg och få svar på mina prover , hämta bok på bibblan , handla , lämna in film , läsa lite mer , skriva en reflektion ( ingen brådis egentligen , men skönt om jag hinner få den gjord idag ) , grundmåla en massa lister , laga mat och sticka iväg på träning . ni hör ju , lär nog inte bli en lugn stund :P

pappa ska på julbord idag han , med jobbet , till solvalla . det rimmar lite konstigt med julbord såhär i november , men vad gör man när jobbet drar iväg ? :P

nej , dags för boken . hej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej Vännen!

I måndags när jag satt på bussen så kom det en tjej som satte sig bredvid mig. Hennes parfym påminde om dig och jag kände vad mycket jag saknar dig! (Hon luktade gott för övrigt hehe)...

Men du, har jag missat nått eller vad är det för prover du tar? :S

Kramar

2008-11-26 @ 12:27:14
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0