Fredagskväll

2008-11-21 @ 18:42:15
yes , det tycks ordna sig . jag har legat och krälat som en geckoödla på golvet och krängt med armarna under skåpen för att mata och mata och mata den förbarmade sladden som pappa i sin tur stått och dragit som en tok ute i garaget . den har väl varit det största och i allafall krångligaste problemet med hela alltihopa , men nu har vi fixat det . eller ja , jag måste väl erkänna att jag tar åt mig lite oförtjänd ära , men pappa har fixat det i allafall . eller MacGyver om ni så vill ;P haha . så nu börjar det arta sig , vi kör ugnen på prov nu också och den tycks fungera som smort :) undrar om vi hinner klåpa ihop allt det här till nästa helg ? hoppas det , vi ska hinna . första advent har hela tiden varit vår mållinje , den får gärna vara hyvens hygglig och stanna där .

jag har fixat grönsaker och nu väntar vi bara på det allra sista , sen är tacosen komplett ( blir lätt att man väljer tacosen när situationen är som den är , för det är alltid lätt att göra . dessutom smakar det lika himmelskt gott också , every single time :D ) . min mage har typ dragit ihop sig och expanderat på en och samma gång , den är vrålhungrig !

i morgon är det match mot HM , i västerås . blir roligt förstås :) men det är i morgon det , lördag . nu fokuserar vi på fredag , fredagkväll . have a nice one , ciao !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0