Förtjusande snö

2008-11-19 @ 14:18:51
seminariet idag gick bra och vi hade inte fattat uppgiften så himla fel så det var skönt . när seminariet var slut så stannade vi kvar och gjorde en utvärdering av delkurs 1 , så nu kan den också strykas från listan . kollar i schemat lite då och då och blir alldeles till mig varje gång som jag inser att datumen snart slutar med /12 . det är snart december , fattar ni ?! helt sjukt , jag och malin försökte få det att sjunka in lite sådär lagomt i hjärnan när vi var ute och traskade igår kväll , men jag ställer mig ganska tvivelaktig och på snekant till huruvida det sjönk in eller inte :P trivsamt är det either way :)

jag var ut en lite kort sväng innan jag åt idag i allafall , även om solen inte var kvar som jag bad om . men det var skönt ändå , det gnistrar lite smått om det vita som fastnat på backen och luften är frisk , kall och härlig . vred precis på huvudet för att kolla ut genom fönstret och såg till min förtjusning att det faktiskt börjat snöa nu igen :) jösses vad jag älskar att det börjar gå mot jul , jag kan inte säga det för många gånger . på julen mår jag förträffligt bra , kanske tillochmed bäst :)

nu ska jag ploppa i linserna , mamma hade halvdag idag och fick sluta vid lunch , men hon gick upp till mormor och morfar så hon har fortfarande inte kommit hem . men när hon gör det , och pappa likaså , så ska vi åka ner på stan och hämta tapeter och kakelprov . efter det lär det bli dags för käk för sen är det innebandy som gäller :) videon blir späckad ikväll också för det är både roomservice , grey´s och fotboll . lyssna på rihanna - take a bow , det ska jag göra .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0