Det satt en spyfluga på magen

2008-11-04 @ 10:57:02
det lär nästan ha varit så på nå vis , eller så kanske jag har ätit något som gjort att min mage litegrann gjort uppror . för i morse vaknade jag och kände mig knölig i magen . befriades med en gigantisk rap och tyckte mig må bra efter det , men tji fick jag . bara några minuter efter majsan slunkit iväg mot skolan fick jag rusa in på toa med min spyfluga . uschamig , förmodligen bland det absolut mest otrevliga jag vet . får rysningar i hela kroppen ! lyckades åtminstone få i mig lite frukost och den har fortfarande inte farit upp , så probably är det väl ingen magsjuka i allafall , men det är äckligt anyway .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0