Det börjar kvällas

2008-11-14 @ 17:07:47
jag och malin var på stan för ett litet tag sen . vi inhandlade kvällens förnödenheter och hämtade ännu en bok på bibblan . shit , man är bannemig stammis där alltså ! nu börjar det närma sig kväll och det är snart dags att börja fara och flänga fram och tillbaka med bil och folk . mamma och pappa ska skjutsas till buss , kusin ska skjutsas till stall och mat ska hämtas . fart och fläkt som ni märker , men vad gör man inte ? :) så lär jag hämta hem mamsen och papsen i kväll/natt också när de kommer tillbaka från det där ståhejet . däremellan ska jag som sagt kolla på idol och inspelat doobidoo i pausen . jag tycker det känns spännande med duetteer idag , jag skulle också vilja sjunga duett . älskar att sjunga duett .

hörs vi inte ? well , goodnight then .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0