Bodypump

2008-11-06 @ 21:30:09
har precis varit på bodypump med malin och emmelie . det var väl helt ok , men i ärlighetens namn måste jag faktiskt säga att det inte höll samma klass som käraste KAU IF i karlstad , men helt ok ändå som sagt . ur träningssynpunkt så är karlstad sannerligen en stad att sakna för oj vad jag älskade träningen där . har förstått att johanna och cissi silter på där nu i allafall så det är ju bra , att nån håller ställningarna menar jag ;D haha . karlstad är en fin stad förövrigt och jag tänker alltid strö solsken över den , även om jag är glad över att jag får bo hemma nuförtin´ :) nog drillat , jag hoppar in i duschen så fort majsan är klar .

på tal om majsan så hade vi det hyperbra på vallonen idag , även om vi till att börja med fick vänta på ett ledigt bord . snacka om fullproppat ställe , typ beautytowns mittpunkt och kärna ? vem vet , folkkärt place i allafall .

i morgon åker jag till västerås , med min kära mamma
GODNATT

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0