Blodprov och betonggolv

2008-11-12 @ 13:21:44
jag har varit på sjukhuset och tagit lite olika sorters blodprov , typ nio olika som jag fattade rätt . blev lite panikslagen när jag insåg att det var i armväcket det skulle tas , jag tyckte att det kunde vara som när man var liten och det räckte med ett litet stick i fingret , men så var det alltså inte . inte nog med att jag får rysningar av att bara prata om sprutor och nålar och peck så hade läkarna hiskeliga problem med att få hål i mig när jag skulle opereras för snart två år sen . hursomhelst så körde hon igång och hon såg att jag tyckte att det var otäckt så hon försökte prata med mig om diverse olika saker och det gick nog ganska så bra , till en början . efter ett tag så vaknade jag upp av att tre läkare ( en av dessa , min morbror ) försökte få liv i mig . tydligen hade jag trillat av stolen och daskat ner i golvet . det lät som att det hade gått rätt bra ändå , för de hade hunnit få tag i mitt huvud så jag inte skulle slå ner det rätt ner i betonggolvet . så där fick jag ligga en stund innan jag flyttades till en bår och fick dricka lite saft och choklad . så nu gott folk , nu har jag tagit mig hem och fått ordentligt med mat i magen så nu mår jag bra :)

det är match ikväll och till dess ska jag minsann vara väldigt fit for fight ! ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Usch vännen!! Jag har varit nära på att svimma några gånger, men som tur var aldrig gjort det. Sprutor har jag dock inga problem med..:P... Skönt det hehe! Varför alla dessa blodprover?

KRAMAR

2008-11-12 @ 21:14:11

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0