Barns bildspråk

2008-11-04 @ 17:23:27
nu är föreläsningen slut och jag hade rätt i min tro om att den skulle vara intressant , för det var den . däremot kan jag tycka att den var lite lång , för man orkar inte hålla stenfokus i två timmar när man bara får fem korta minuter på sig för utsträckning av kropp liksom , man gör inte det - även om man egentligen skulle vilja . men hursomhelst , intressant som sagt , och i morgon handlar seminariet om just detta . nu är hela klanen hemma och jag börjar bli hungrig , som jag sa till sandra ser jag hungern som ett gott tecken på mitt malande om magsjuka eller inte . får se vad vi gör ikväll , kanske att vi tittar på en film eller nåt ? är ju inte så mycket att hurra för på tv:n på tisdagkvällarna .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0