Barack Obama

2008-11-05 @ 09:17:22
usa´s nya president . så blev det , kanske inte så himla oväntat ? egentligen kanske man skulle ha varit väldigt intresserad av att typ följa det här presidentvalet , men nej . . . det har inte intresserat mig nå nämnvärt faktiskt . det kanske gör mig till en dålig person ? nåja , jag vet ju i allafall att det var obama som vann , ganska stort också faktiskt , och det var nog bäst det , efter vad jag hört om de båda .

idag har jag seminarie , sitter och försöker få upp bilder på whiteboarden i marratech som vi ska ta med oss till seminariet idag , men jag fattar verkligen inte hur man ska göra . det funkar liksom inte ! får försöka lite till , men får jag det inte att stämma så lägger jag in de på fronter i stället så får de andra i gruppen klicka upp de därifrån när de ska visas . tydligen är det flera som har problem med det där , så kanske är det något i programmet som inte stämmer ? idag har jag i allafall inge ont i magen , thank god for that .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0