Analysera mera!

2008-11-11 @ 12:48:17
goddag gott folk , idag är det tisdag . vi har haft grupparbete med studiegruppen i typ två timmar , höll på med grammatik och såndär analys som börjar på p - typ performansanalys ? ungefär så i allafall . jossan har berättat att det var drygt som attan när hon höll på med det förra terminen , jag börjar kunna förstå varför . det är fullkomligt förvirrande ! men det ska nog gå bra till slut . på torsdag har vi seminarie och då ska vi gå igenom det här med tre andra studiegrupper , något säger mig att vi inte är de enda som känner oss lite sådär comme ci comme ca vad gäller detta :P

har precis ätit lite och snart är det väl dags att ta tag i disken . efter det ska jag nog gå upp till servus och köpa lite tuggi , mit har varit slut i över en vecka . senare idag ska vi kila till brinellskolan , jag , mamma och pappa , för malin jobbar med öppet hus idag och de ska visa upp sitt UF-företag . jag kommer ju såklart vara en klockrent given köpare så jag vill förstås vara där och kika :) ska gå förbi kära gamla BF också och kolla vad dom knåpat ihop . förmodligen inget som är lika bra som det år när vi hade öppet hus , det var svårslaget ;D om man personligen får yttra sig vill säga , haha .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0