24 november

2008-11-24 @ 09:11:58
idag är det på pricken bara en månad kvar till julafton , men till första advent är dagarna färre . ska bli så himla härligt att plocka fram ljusstakar , stjärnor och allt som hör till ( även om man utelämnar och spar det allra juligaste till den ultimata julpyntardagen 23 december ) . det är baskemig dags nu , gäller bara att hålla ut en vecka till ;P

jag sa ju igår att vädret var helt fantastiskt , men det var innan jag på riktigt klev utanför dörren och upptäckte den hiskeliga blåsten . vi gick upp till mormor och morfar för lite fika och det var inte så speciellt skönt . sen typ sprang vi hem för att hinna se henke spela innebandy i superligan . haha , det är ganska häftigt , men en annan femma . det jag egentligen vill komma till är att vädret inte är speciellt fantastiskt idag för snön bara yr och blåsten ser ut att vara ännu värre idag än vad den var igår . jag tycker litegrann synd om de som måste ut idag . jag tänker nog hålla mig inne . närmast ska jag kolla på föreläsning till exempel , sen ska jag nog städa litegrann här i huset .

vad roligt förresten att de no-longer-ensamma-mammorna fortfarande har kvar sina valda programkarlar , det vart ju inte så efter förra programsäsongen direkt :P

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0