1a advent

2008-11-30 @ 16:42:12
ja men äntligen gott folk , äntligen är det första advent :) jag blir alldeles till mig i trasorna över det . vi har varit ute en liten stund på stan ( vädret är inte speciellt tilltalande ) och nu har vi precis avnjutit glögg , lussebullar och pepparkakor i vårt snart färdiga kök med tänt adventsljus och julmusik i öronen . jag bara avgudar advent !

köket är nästan klart som sagt , vi hann alltså inte riktigt färdigt till första advent som vi hade velat , men förhoppningsvis faller de sista bitarna på plats nu så att det åtminstone blir färdigt i veckan . det blir i vilket fall hur bra som helst , och de nya gardinerna och ljusstakarna är så hypersmäck på pricken ! för tillfället älskar jag att vistas i köket :) bilder kommer när allt är färdigt , inte före ;P

match igår ju , det blev tyvärr stryk . 6 - 2 slutade det , men jag tycker nog att vi var bättre än de siffrorna . vi förlorade väl i princip i första perioden för efter det var vi faktiskt med . nu ska jag höra med pappa om han vill ha lite assistans , om inte så gör jag han sällskap i allafall . i morgon ska jag till solhyttan , det blir roligt , var längesen jag var där nu . ha en trevlig söndagkväll , en extra varm kram såhär i advent .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0