081110

2008-11-10 @ 09:23:09
nu har all snö regnat bort , det är riktigt tråkigt . hoppas den kommer tillbaka snart - för att stanna :) ny vecka nu igen och jag ska börja den med att kolla på en inspelad föreläsning . skulle ha kollat på den i fredags egentligen , men då var ju jag och mamma i västerås , och med tanke på att den var inspelad redan då så får man ju egentligen titta på den när man vill , så jag tänkte passa på nu . jag har ändå inget annat på schemat idag .

skulle behöva gå till bibblan och hämta en till bok som har kommit , är inte så hyperpeppad på det måste jag nog säga . kanske tar cykeln ? även fast jag 99 gånger av 100 väljer bort det transportmedlet . vi får se helt enkelt . de ska komma hit med fläkten idag också , hoppas pappa hinner hem så jag slipper ta emot den alldeles själv , vem vet hur stor och tung den är liksom ? :P

det gjorde på riktigt ont i hela kroppen av att se dig sådär
du måste bli bra , du bara måste bli bra

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0