081106

2008-11-06 @ 10:35:04

är det nån mer än jag som tycker att november går sakta ? haha . wonder why :P

det plingade precis en karl på dörren här , han kom med två paket till mig . eller ok , inte direkt till mig kanske , men det var jag som tog emot dom . kanske för att jag är den enda som är hemma ? could be . så nu har vi minsann fått både diskbänk och kran . det börjar så sakterliga styra upp sig nu känner jag och det börjar även kännas litegrann mer på riktigt :) nu har vi nästan alla grejer hemma , och det vi inte har hemma är påväg . gud vad härligt det blir när allt är färdigt :D

en liten notis såhär på morgonkvisten:
jag blir galen på folk som tror att hela världen kretsar kring deras existens!


gårdagens träning förresten , den gick bra och var rolig . jag fick vara med i boxplay-uppställningen och tydligen gick det väldigt bra . roooooli :) tydligen ska västanfors börja ha träning efter oss på onsdagar ( eller åtminstone hade dom det igår ) och det innebär att jag får träffa jossan . eller i allafall se henne , fanns inte tid att tjola nå med henne dessvärre med sargnerplock och diverse andra saker . men hursomhelst så gör det gott i själen , att se mina vänner :) en utomlandsresa med j & m ? det vore nåt det , typ en solskenshistoria ;D


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0