valborg och en hel hög med nya maj

2008-05-05 @ 15:54:47
långledigt är alltid prisvärt , men dock även alltid lika kort fast den är lång . uschamig , den är liksom redan över . kan nån ens meddela när den började ? har haft det ofantligt bra förstås . har grillat ( vilket blev o smaka som restaurang - käk med bl.a. den där goa såsen ) , bojkottat brasan , träffat vänner på inflyttningsfest , spenderat pengar i västerås med käraste sis , strövat bakom tony rickardsson , promenerat i sol , ätit glass , tryckt en dos choklad , myst framför tv:n och ja . you see , ofantligt bra ! <3

vaknade upp här i lägenheten i morse och var förstås trött som ett gammalt uråldrigt berg , men sen slog jag på tv:n och såg att fröken crafoord hade ännu en t-shirt som återfinns i min garderob och då var jag tvungen att småfnissa lite för mig själv minsann :P haha .

dagen har varit bra , hade samlingen i morse och det gick kanon , är inne på sista veckan och har nu bara fem dagar kvar av praktiken . känns som att jag bara vill att allt ska ta slut nu så jag får packa mina väskor och åka hem för en hel sommar . jösses , det kommer förmodligen bli en alldeles förträffligt underbar dag , torsdag femte juni !

tänker powerstepa i kväll och sen ska jag vältra ner mig i sängen och inte röra mig ur fläcken förrän jag vaknar flera timmar senare än vanligt i morgon och pallrar mig iväg till kasernhöjden . hej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej! Allt bra med dig? Hur går det för dig med pluggandet? Börjat nått än? Jag känner mig seg och fortfarande aningen förvirrad. Som vanligt! Kramar

2008-05-05 @ 17:16:41
URL: http://idamaries.blogg.se
Postat av: Ida-Marie

Nej jag har inte kollat nått i böckerna jag heller. Illa, men jag känner att jag hellre tar det till veckan så det blir ordentligt. Har ej valt fråga/frågor än heller. Japp en sammanfattning ja, inte alls i detalj som jag förstått det iallafall. Får bli vad det blir känner jag. Vill bara ha "sommarlov" nu!!! Behöver dock ett sommarjobb också...suck!! Inte lätt!! Massa Kramar till dig Gumsan

2008-05-05 @ 19:36:05
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0