three in one

2008-05-13 @ 12:35:52
kära nån . helgen var väl fullkomligt fantastisk ? solen var helt galen och värmde mer än mycket . ansiktet ändrade färg och vi åt gott gott gott . jag älskar känslan av sommar och jag älskar att den känns lite varje dag .

magen har gjort uppror igen förstås , men idag är det bättre , vilket är skönt , för nu orkar jag faktiskt inte med det här nå längre . om nån vet nån affär som säljer friska magar till ett bra studentaktigt pris , let me know !

lånade bilen och körde i mitt ensamma majestät till karlstad i söndagskväll , aningen onödigt kunde jag känna , att åka dit för enbart en enda dag . men ja , så är det . gjorde sista praktikdagen igår och barnen var väl alldeles för goa ? haha . jag bjöd på glass och vi hade gôrtrevligt :) jag blir glad när de gång på gång påpekar hur mycket de kommer sakna mig och jag blir glad över alla de jättefina kommentarerna jag får av alla lärarna . det värmer upp en tös minsann :)

efter praktiken styrde jag hem igen och svängde väl in i paradiset innan klockan slog halv sex . efter det latade vi oss och jag och mamma tvingade upp ögonen framför runaway bride .

jag har börjat med den där digitala examinationsuppgiften lite sådär smått nu på môra , förhoppningsvis kan jag få den ganska klar innan kvällen . ska gå till bibban en sväng nu och sen tittar jag in hos mormor och morfar , innan det blir att fortsätta med pluggandet .

har jag sagt att det faktum att jag får vara hemma i nästan en vecka nu gör mig lycklig ? och att de resterande skoldagarna snart går att räkna på bara en hand ? om inte ? I AM & IT DOES .

( en lördag med sessan )
( en lördag med älskade systersessan )

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jösses va lika ni är hehe. Lika vackra båda två såklart!! Hm...fy va jag känner mig stresad med dessa uppgifter. Har ingen ork till att göra mer än bara nog denna kurs om du förstår vad jag menar. :P.. Hoppas du har det bra på hemmaplan. Kramar

2008-05-13 @ 13:25:01

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0