spika upp det på väggen vettja

2008-05-31 @ 18:35:09
hej där soliga söndag tänkte jag säga , men det är ju förstås väldigt fel . soligt är det , men inte söndag . lördag närmare bestämt och det blev inte lika mycket sola som jag hade tänkt mig igår . vet dock inte hur mycket man hade orkat med där ute iof för det verkligen steeeeker , så man skulle väl ha blitt alldeles stôllig :P haha . ett par timmar blev det i allafall , även om det vart mer åt eftermiddagshållet . hursom så har jag haft en bra dag ändå . . . mormor ringde i morse och frågade om vi skulle åka ut till hembygdsgården och fika , så runt ett så åkte vi dit . vi fyra och mormor och morfar , det var mysigt . hembygdsgården är faktiskt ett helt ok och fint ställe när man liksom tänker efter . beautytown lever upp till sitt namn liksom , gång på gång . ooja

efter det skjutsade vi hem dom och raddade upp oss i fyra solstolar här på framsidan , haha , jag skulle kunna tänka att våra grannar ibland kan ha gaaanska kul åt oss , helt utan vår vetskap . men det bjuder vi minsann på , vi är inte dom som är dom inte ;D haha . efter det gick jag och mamma ut med benen en sväng , en svettig timme närmare bestämt ( tydligen tyckte jag att jag kunda klamra mig fast vid dom orden idag , närmare bestämt ) nåja . så nu har jag i allafall tagit en dusch och hjälp märt med ett novellslut . den blev minsann bra den , hennes novell . nu är det dock slutsetat här framför datorn , mat ute på altan väntar , gott och väldigt grillat :D sen blir det efterrätt med glass och invigning av jordgubbssäsongen . mmmm , i long for ! sen blir det sedvanligt taikonduellerande i sommarkrysset och så avslutas kvällen förmodligen med en film . tjohej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0