Sony Ericsson

2008-05-16 @ 19:09:38



jag kan fortfarande skratta åt att jossans sjukgymnast en gång i tiden hette just Sony Ericsson , men framförallt så gottar jag mig för tillfället rätt mycket åt att det är namnet på min nya kärlek . han är rosa och har hittills inte varit annat än överraskande och dyngbra ! jag hitta´n i västerås efter mycket om och men och efter det åt vi på flashig restaurang . inte sony , bara jag i sällskap med mamma , pappa och malin . bra kväll med andra ord . förresten så var jag och mamma som sagt ut och traskade igår också , det vart långt långt minsann , 8.5 km enligt mammas stegräknare . tiden ? 1½ timme . grattis till mig som fick skavis efter en kvart . härlig promenad annars , toppat sällskap liksom . 


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0