semifinal & torsdag

2008-05-15 @ 11:03:34
jajjemänsan . hockeyn såg minsann sjukt mörk ut ett tag igår och matchen var aningen värdelös många stunder . men sverige lyckades både kvittera precis innan slutsignal och vinna på övertid ! good work liksom och värsta grattiset . roligt också att norge spelade kvartsfinal igår , mot kanada . jag är inte uppdaterad , men jag kan sätta ganska många slantar på att norge inte vann den matchen . alltså får sverige möta kanada och då gott folk , då är det nog tvärstopp . fredag kväll hursomhelst , kl 22 . heja sverige .

torsdag idag , datumet är 15 och snart är det juni . mamma har ledig dag idag och är nu hos tandis . när hon kommer hem ska vi gå ut och gå en sväng och när pappa kommer hem ska vi åka till västerås där jag förhoppningsvis får med mig en ny telefon hem . vore nåt det :)

sommarvädret är typ borta , eller nåt . det är inte soligt , det är inte så speciellt varmt heller . helgvädret får liksom gärna komma tillbaka , ja tack .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0