kärt återseende

2008-05-14 @ 15:30:38
jajaja , indeed . det är nämligen så att jag har hittat ner i mina gamla , röda , skitfula , opassformiga , säckiga , urtvättade flicklagsbraxer från den tiden då man var typ 12 - 13 år (?) och ägnade den mesta lediga tiden man hade åt att spela fotboll . det var tider det minsann . kan det typ ha varit runt år 2000 kanske ? för åtta år sen ? ja , jo , det kan nog kanske hända att det stämmer . det vore lögn att säga att man inte saknar den tiden , för göta om det var roligt att tillhöra det laget alltså . ojsanbojsan . hursomhelst så är min rubrik kära återseenden , eller i mer bestämd form kärt återseende om ni så vill . och även om mina byxor är gamla , röda , skitfula , opassformiga , säckiga , urtvättade och åtskilliga år gamla så är de sköna som bara den och jag känner att jag njuter lite av att ha dom på mig . det tänker jag fortsätta med ( kan hända dock att jag byter lite snabbt när jag går iväg och möter märta efter skolan sen bara ;D ) haha .

nu ska jag återgå till mitt pluggande . har satt igång och skrivit på observationsstudien , tycker nog den är lite klurig faktiskt , texten blir liksom att kännas lite stel och enformig . och det tycker jag inte riktigt om , men jag får se vad det leder till . förhoppningsvis blir det bra tillslut :)


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0