för idag är det ett helt år sen

2008-05-30 @ 18:55:42

jag och robert hemma hos oss

jag och robert vid färna herrgård

kursu , marie , jossan , jag

jag och robbo , som förövrigt gungade hela danstävlingen och kammade hem en hedrande tredjeplats

för idag är det som sagt ett helt år sen man svängde omkring som en sessa på bal

DÅ HAR MAN MINSANN ALL RÄTT ATT BLI NOSTALGISK



annars då ? jo det ska jag berätta . idag tog jag med mig mormor ner på stan , och efter det så satte jag mig precis som jag satt igår . . . på baksidan , i skuggan , med dator , böcker och bara allmänt plugg . jag kom in i ett flyt idag och det kändes riktigt skönt faktiskt . nu är jag snart färdig till och med . i morgon ska jag skämma bort mig själv och faktiskt inte plugga nånting alls ( förrän kaaaanske på kvällen ) hursom så ska jag i allafall unna mig lite sol i morgon . fläkpatrullen 08 , jotack , vi brukar vara ganska ledande i vår familj ;D hahaha .

pappa är på secofest i kväll minsann , han visste inte vad dom skulle få för mat . det problemet har vi andra inte haft , vi har precis ätit kyckling . yummie ! nu låter vi maten smälta lite , sen ska jag och mamsen gå en liten promenad innan det börjas på tv . malin har tydligen gått en del idag redan så hon bojkottar ;D

ha en trevlig fredag kväll
puss hej

Kommentarer
Postat av: Emelie

svar på kommentar ;) : självklart ska jag ut på studenten! antar att vi ses där ? kram & trevlig helg på dig med !

2008-05-30 @ 21:40:15
URL: http://ruthstrom.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0