carina berg

2008-05-24 @ 10:04:41

den tjejen alltså . hon är minsann något utöver det vanliga . .

  • hur många skulle vilja att börje salming möljer in en gaffel i armen som lämnar märken efter sig som definitivt aldrig kommer att försvinna ? - inget ont om börje salming , han är ju after all börje salming , men jag klarar mig utmärkt utan gaffel i armen .
  • hur många skulle våga låta martin stenmarck raka av en sitt entire hår ? - INTE JAG , återigen ska inget mörkt dras över personen i fråga .
  • hur många svenska programledare skulle överhuvudtaget kunna göra ett bra program när programtiteln innehåller deras eget namn ? - typ ingen ? hur skulle det t.ex. se ut med peppe eng flyttar in , jessica almenäs flyttar in , ernst kirschsteiger flyttar in ? nej tack , bespara oss gärna det . det skulle vara ett litet PS då i såfall , peter settman flyttar in . . . skulle förmodligen kunna bli skit roligt .

men ja , alla sveriges tummar upp för fröken carina berg , no one can blame björn gustavsson för att han vill konkurrera ut kristian luuk , som i sig också är helt fantastisk . undrar hur dom har det hemma hos sig ? jag gissar på en hel del bra .

idag är det lördag , pappa är iväg och fiskar med några från jobbet och kommer hem senare i kväll , mamma jobbar med öppet hus på sjukhuset fram tll två , malin ska ha avslutning med innebandyn och åker iväg på överraskningar om sisådär en halvtimme , ingen vet när dom kommer hem . ( dom kommer säkerligen ha sjukt roligt :P ) . själv ska jag försöka plugga lite , sen ska jag och mamsen gå en långvända innan det blir kväller med mat och esc . ska vara duktig och inte göra mina läsare besvikna , blir förstås ett sista finalsmyckat avsnitt av tess hissar och dissar melodifestivalen 2008 , med ett namnutbyte dock . . . förstås .

ha en bra lördag
PUSS


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0