behöver du hjälp ? ring poolia

2008-05-21 @ 16:05:09
kommer ni ihåg den gamla ständiga reklamen ? ( som tydligen under tonåren kände att den/det ville byta namn till nisse från manpower ) har du ingen egen reklamidé , ta någon annans och byt namn bara . det har funkat förut , bör därför fungera även för dig . jösses , shape up !

hursomhelst så är hjälp det jag behöver för tillfället och skulle kanske därför behöva just poolia eller nisse . min telefon har tydligen fått spunk och jag vet inte vad det beror på , eller hur det kan fixas ! tydligen är det så att flertalet av sms:en som folk försöker skicka till mig inte kommer fram , tydligen är det även så att de få sms som överhuvudtaget faktiskt kommer fram . . . blir halva ! varför varför varför ? det är inte speciellt underhållande när man köper en ny telefon och det krånglar på en gång . i need help , så om du har magiska tankar och idéer , make an offer pleeeeease .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Sanslöst va fel det är på alla nya telefoner då... drygt när dem är nya..:(.. Kram

2008-05-21 @ 18:55:00

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0