11 km

2008-05-24 @ 18:45:15
det är vad mina ben har gått idag . var som sagt först bort till sjukhuset och hälsade på mamma och hennes jobbarkompisar i deras öppna hus , efter det gick jag upp till mormor och morfar och var där till mamma slutade . sen gick vi hem och böt om och sen gick vi ut på trasket . det var riktigt skönt vill jag lova , även om mamsen var lite småtrött i ena benet när vi svängde in på slutgatan ;D hehe . men ja , 11 km idag alltså , good work t . . . good work !

nu ska vi invänta pappa som kommer med buss om en liten stund , sen blir det mat och ja . . . sen vet ni resten . fick förresten mejl från fritidsresor idag , tax free online . jag ska nog kunna hitta nåt som kan behaga mig på hemvägen , eller åtminstone min mage :)

tjossan , jag är på strålande humör idag .

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tax free är väl något det :D

2008-05-26 @ 11:02:18
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0