080529

2008-05-29 @ 10:37:53
godmorgon . igår var allting bara hyperstressat och sinnesförvirrat . buss först ( min allra allra sista ) , ett väldigt försenat tåg och snabb omsveed till bil med destination färna . jag kan fråga mig , varför blir det alltid krångligheter och förseningar när jag har bråttom ? , tröttsamt är det i allafall vill jag lova . bilen stod vid centralen när jag kom , pappa klev ur och började gå hem i det fina vädret , medan malin och emmelie satt kvar och följde med mig mot färna . färna , av den enkla anledningen att det vankades studentbal . hujeeeedamig ! gissa om jag var avis på de lyckliga liven som fick sväva omkring på bal igår , det får en helt klart att längta tillbaka till det som var för ett år sen . ojsan , indeed ! många fina klänningar , men också många helt ofattbara ? frisyren tycktes också vara någon sorts gemensam bestämning för alla hade nästan samma . hursomhelst , vi hann dit , det var trevligt , det var varmt !

idag måste jag plugga , det går segt med den där litteraturstudien alltså :/ sen lyckades jag tydligen lova malin igår också att jag skulle följa med henne och springa runt eskiln senare idag , antagligen ett knasigt beslut från min sida för jag kommer säkerligen inte orka ;D hahaha . stackars malin !

vädret är kanonfint , skulle ju helst av allt bara vilja lägga mig här utanför och bara fläka , men nej , det går inte . måste ju faktiskt plugga , jipppppppie . OR NOT

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Gumman det är visst omöjligt att skicka sms till dig. Ja det är så jag också uppfattat litteraturstudien. Skönt för då slipper man ju en del av dem jobbiga bitarna iallafall..:) Kramar

2008-05-29 @ 17:19:35

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0