080526 - jag har stort behov

2008-05-26 @ 11:41:47
eller ja , stort är väl faktiskt till och med i underkant , jag har ett enormt behov av att bli klippt . det var alldeles för längesen , så nu är det bara burrigt , fult , slitet och allmänt tröttsamt . jag måste ju typ ha samma frippa jämt nu för tiden , för allt annat ser bara inte klokt ut . usch ! var iväg till christine idag i hopp om att det inte skulle vara så mycket folk på drop - inet idag , tji fick jag . jag gick upp alldeles i onödan ! ställde liksom klockan 8.15 för att jag skulle hinna dit i tid , och i tid var jag , men fick ingen chans ändå . bläääää ! hursomhelst så har jag i allafall pratat med bibban idag och jag fick ha de två böcker som skulle vara inlämnade idag en hel månad till , ( inte för att jag kommer behöva dom nå mer efter nästa vecka men ändå ) skönt att inte behöva stressa .


förresten så hade ju malin avslutning med innebandyflickerna i lördags . de hade haft en fullkomligt splended time med olika heltokiga uppdrag , rullstolsrace i simhallen och diverse andra galna aktiviteter . kvällen bestod tydligen av grillning , sing star , guitar hero och prisutdelning . märta kom hem med det förmodligen allra finaste priset . MVP , Most Valuble Player , säsongen 07/08 Malin Hellblad . otroligt kul för henne och oj som hon är värd den ingraverade vasen . ( falu rågrut är inget eget val ;D haha ) jag älskar dig . 

ha en bra måndag , sverige spelar fotboll i göteborg ikväll . snajsigt

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej Gumman! Hm..igår när jag skulle radera lite sms från mina skickade så såg jag ett kryss på det sms:et jag skickade till dig före helgen. Fick du aldrig det alltså? Dryg du måste tro att jag var då i såfall hehe.. Fortfarande problem med telen? Störande kan jag tro!! Helgen verkar ha varit bra och jag hoppas att pluggandet går bättre för dig än för mig.. KATASTROF just nu känns det som.. :P.... KRAMAR

2008-05-26 @ 16:34:23
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0