080523

2008-05-23 @ 19:00:12
fredag den tjugotredje maj , indeed . morgonen började bra och resten av dagen har fortsatt i samma spår . alltså övervägande bra dag överhuvudtaget , och kvällen lär ju förstås kunna bli lika bra som alltid :) hemmamys är förstklassigt , alla lägen !

gick till gymmet en sväng i morse och det var riktigt skönt . sen gick jag tillbaka och satte igång med pluggandet . ( plugg är förövigt bra mycket lättare efter träning , sant sant sant ) det är tydligen då man ska passa på ? pluggade tills malin och pappa kom hem , då åkte vi ner på stan och handlade lite ( ett par nya örhängen till mig exempelvis ) . åkte tillbaka hem , men hann inte vara här så länge innan mamsen kom hem och vi åkte på stan igen , haha . godiset var glömt och vi var förstås tvungna att ha en påse till i kväll ;D och resten av helgen såklart .

jag är klar med observationsstudien nu hursomhelst , det känns skönt . nu finns det bara en enda grej kvar på plugg listan . förhoppningsvis rullar den på i ett hyfsat bra tempo . nu ska vi äta , grillat !

trevlig helg alla mina kära anhängare

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0