080522

2008-05-22 @ 13:05:42
i morse lärde jag mig att vår kära patrick dempsey eller Dr. McDreamy som han tydligen heter i folkmun tackar ingemar stenmark för sin karriär . tydligen ville han bli skidåkare när han var liten och hans idol var , inte helt oväntat kanske eller så kanske det är just det det är . . . oväntat , ingemar stenmark . jag var lite stressad sådär som man överlag är på morgonkvisten och hann inte riktigt höra allt , men vad jag förstod så skulle han ha hört stenmark i nån intervju och därmed valt att bli skådespelare i stället . orden kanske inte gör historien rättvisa till punkt och pricka , men vår folkkära blyga norrlänning har tydligen satt spår i Dr. McDreamy i allafall . intressant värld vi lever i gott folk .

vi har pratat genus idag , gick väl an , även om det stundtals var lite långtråkigt . fick sluta lite tidigare också så förhoppningsvis hinner jag in och gå lite i stan innan bussen går senare idag . om nu inte väskan blir för tung , då orkar jag inte med affärerna , eller så kanske inte dom orkar med mig? i vilket fall så får jag i allafall ofantligt ont i axeln och det är ganska otrevligt .

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej tunga väskor är inte trevligt! En blivande studentskada :P Haha!

2008-05-22 @ 14:07:43
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0