080521

2008-05-21 @ 14:10:21
i morse hade jag tv:n på i bakgrunden och då fick jag höra att det pratades om karlstads universitet , ( kände därmed att jag var aningen tvungen att kolla ) , det visade sig att de hade utsett vinnaren av "årets bästa lärare" - priset , och tydligen gick det till en som har varit involverad i oss . natur kursen hade som bekant inte så många saker som gjorde att den kändes nå vidare värst positiv, men några lärare , även om de var väldigt få , var väldigt härliga . per - erik åhlén hur som helst , så heter den karl som vunnit priset . han hade oss i en lektion om fysik och ja , han var minsann bra . roligt för´an att han vann , congrats liksom :)

nu har jag setat och tragglat med min iPod och jag blir inte klok på´n . alla låtar försvann när jag skulle lägga in nya och det får mig att undra varför ?  och som om det inte vore nog så är nu inte ens hälften av de nya jag skulle lägga in inlagda ? jag fattar ingenting och blir ganska irriterad över det . får bli att ta hem allt det där när jag åker i morgon och så kanske pappa kan hjälpa mig att få ordning på den .

nu ska jag nog plocka undan lite här , diska och kanske även börja förbereda lite inför morgondagen . om jag har det mesta färdigt så kanske jag hinner strosa omkring lite på stan innan bussen går 16.25 ? hopefully , skulle vara kul med något nytt till garderoben , eller kanske bara ett par nya skor ;D

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej Vännen! Gick du till föreläsningen i morse eller? Hur va den i så fall? Skönt med en dag denna vecka och sedan är det helg igen hehe. Går fort nu tycker jag!! Ses imorn Stumpan!! Kramar

2008-05-21 @ 14:59:59
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0