080520

2008-05-20 @ 15:59:50
vädret är ungefär som uppskjutet på liseberg , eller fritt fall om du så vill , upp ner och upp igen . ingenting man tycker om , och definitivt ingenting man vill åka överhuvudtaget . det får gärna bli sommar ute också , inte bara i almenackan . almenackan/almanackan (?) hur stavas det egentligen ? jag fick en såndär fläng av att det egentligen stavas med a mellan m:et och n:et , almanackan , men vem i världen säger så ? man pratar väl liksom med e i typ alla länder . . . eller ? jag har ingen aning . jag tänker nog bestämma mig för almenacka i allafall . ( ifall du av någon outgrundlig anledning faktiskt och på riktigt funderar över vart jag har min ståndpunkt i just den frågan )

dagarna i karlstad är långa , och inte blir de kortare av att skolan typ slutar innan den hinner börja . hur kan det komma sig att typ 3½ timme 3 - 4 dagar i veckan kan räknas som heltidsstudier ? faktiskt ganska tänkvärt och frågeställande . jag ska väl egentligen inte klaga , för jag älskar att vi har lediga dagar , men det känns som sagt . . . lite långsamt .

i kväll är det då äntligen dags för sånadär gyllene gossip tider igen , var god bänka mig . . . ska bara iväg på lite träning först .

DAGENS ONÖDIGA VETANDE:
47% dricker direkt ur paketet om ingen annan är i närheten .

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det ska, tro det eller ej, vara a i almAnacka. man lär sig något nytt varje dag ;-)

2008-05-20 @ 17:33:30
URL: http://ruthstrom.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

Javisst känns helgött gumsan. Och det verkar ha ordnat sig för dig med alltså? På far dins jobb eller? Va gött då kan ni ju boka resa...om ni nu hittar någon rimlig då vill säga :P...

Jaså ja det kan jag då tänka mig...som sagt onödiga lektioner för mig att slänga ut pengar på att åka till. KRAM

2008-05-20 @ 17:57:27
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0