080516

2008-05-16 @ 19:22:19
i morse vaknade jag senare än igår , senare än någon dag denna vecka faktiskt . jag har sovit som en stock vill jag lova ! gôttan . åt frukost och hoppade i kläder ganska snabbt , jag hade lovat mamsen att följa med ner på stan . innan stan åkte vi dock upp en sväng till mormor och morfar . . sen vart det som sagt stan och efter det har det varit full fart . malin fick sluta tidigare så jag åkte och hämtade henne , efter det åkte jag hem och hämtade lite kläder för jag kände att jag ville slinka iväg till gymmet en sväng innan klockan slog fyra . för runt fyra skulle vi minsann åka till resebyrån :) vi kom fram till att vi ska kolla upp sommarjobben ordentligt på måndag och så ska vi boka efter det . så nästa vecka är resan alltså bokad , förhoppningsvis :) gud så häligt !

efter resebyrån så har jag och malin setat här framför datorn . jag har hjälpt henne lite med en novell som ska skrivas i svenskan . jag hittade mina egna gamla noveller som jag skrev i tvåan och jag ska nog faktiskt dela med mig av dom nån dag när jag har tid tror jag . . vi har dock pausat i novellskrivandet nu en stund för tacosen stod klar nere på bordet . nu är den dock inte kvar på bordet längre , den ligger minsann väldigt bra i våra magar just nu :)

i kväll blir det tv-mys , dock utan stackars mamma som jobbar tråkig kväll . absolut helt oapråpå så blir förmodligen natten galet lång också eftersom sverige spelar semifinal mot kanada i kväll kl 23 . gudars , kanada liksom . kanada kommer förmodligen vinna hela alltet och jag tror alltså inte att sverige har någon chans överhuvudtaget . det skulle vara om henke spikade igen fullständigt , om karlarna håller sig borta från det skitspel som de höll på med mot tjeckien sist , om kanada är svajiga och om turen ligger i vårt land . . . spelar sverige final på söndag ! kl 23 i kväll alltså , vi är uppe . . . det borde du också vara . hej

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0