080508

2008-05-08 @ 15:35:18
vädret är alldeles utmärkt och underbart idag . varmaste dagen den här veckan tror jag minsann och solen skiner från en ständig himmel i klarblå färg . guuuud så härligt ! hoppas helgen och nästa vecka blir lika :) jag längtar hem och det är förstås ingen nyhet , det är ju typ den ständiga känslan i min kropp . huamig !

praktiken har varit bra även idag , bara fredag och måndag kvar nu . känns aningen knasigt , känns inte som den har pågått i tre veckor redan liksom . nono , men så är det . idag fick jag även höra att de gärna ser att jag blir deras vikarie :) det är ju roligt , då känner man sig ju i allafall en hel del uppskattad :) tack för det !

nu ska jag ge mig ut i det fina vädret och ta mig en promenad , efter det blir det pack och förmodligen lite tv - tittande . hemvändardag i morgon , give me ! <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0