080507

2008-05-07 @ 19:17:23
sjunde maj , redan ? tiden går sannerligen fort , eller åtminstone dagarna , för ibland måste jag nog medge att tiden känns ganska stillastående ändå . har varit en bra dag på praktiken även idag . jag hade uppvärmningen på gympan och sen var jag ganska ensam med både tvåorna , ettorna och förskoleklassen på resten av gympan också . det gick bra . efter skolslut så gick jag in till stan , satte mig på bussen , gjorde burrito , gick ut och gick , diskade , dammsög och nu senast har jag duschat . nu såhär när man skriver om det så känns det som att jag har hunnit med en del idag , och då tillåts jag faktiskt le lite åt mig själv . tihuu .

sveriges vm - match mot schweiz har typ precis börjat och heja heja att de redan ligger under med 0 -1 ? sen när släpper sverige in ett mål åt schweiz redan efter 48 sekunder ? shape up !

hockeyn kommer jag bara kolla på till klockan blir 20 för då blir det män som fryser och sen grey´s . ´hola
förresten så spelas living on a prayer i min stereo , det får mig att längta tillbaka till förra årets dynggoa studentfester . just living on a prayer kommer ju förstås aldrig bli en dålig låt och den kommer föralltid ha en plats bland favoriterna . back to buisness , kändisfesten bjöd på just den och jag och jönsson var bara alltför bäst och visade de andra hur det skulle gå till . där gick stämbanden sönder , allihopa ;D haha . gud vilka tider !

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag har funderat flera ggr på vad du menar när du skriver män som fryser? hehe.. Kramar

2008-05-07 @ 20:41:32
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0