080506

2008-05-06 @ 09:55:02
hej där och godmorgon . jag hade sovis idag och har faktiskt fått sova hela elva timmar i natt ! förstå skönt alltså , men är förstås inte helt utvilad ändå . tydligen är man konstant trött . men nåja , det har aldrig varit någon nyhet .

anledningen till sovisen är att det är kvällsmöte i kväll och att jag ska vara där mellan 11 - 19 , vilket blir åtta timmar . och eftersom det är maxad tid så fick jag inte komma innan 11 . inte mig emot :P hehe

blir sen kväll alltså , men det innebär att den här dagen snart är förbi och då är det onsdag och en dag närmare fredag . yippiekayey för det :) ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag längtar också til fredag :) Skönt att få vara hemma ett tag till!

2008-05-06 @ 16:12:47
URL: http://angelwhite.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0