trollmamma

2008-03-05 @ 18:27:01
haha , mina små troll på hammarö kan banne mig få mig att skratta vill jag lova . ida är förstås gosig och skriver på msn så fort hon får chansen ( och använder såklart alla sorters symboler och grejer som finns och är aktuella i den åldern ;P ) och när jag skrev att de var mina små troll , så blev jag kanske en aning oväntat snabbt kallad för trollmamma . haha , skrollan .

har setat och kikat lite i böckerna som jag har tänkt använda mig av i uppsatsen , kollat upp lite vilka kapitel som skulle kunna vara bra osv. och så har jag faktiskt skrivit upp de kapitlena under några få typ "rubriker" . så förhoppningsvis kommer jag igång på riktigt med det där snart . ibland kan jag få såndär helhastig känsla av att jag skulle kunna börja skriva på uppsatsen på en gång och skriva hur länge som helst , men tyvärr så brukar den även kunna försvinna lika snabbt . är väl så det fungerar kanske ?

sov i nästan en timme förut också , det var garanterat dyngskönt och nu känner jag mig faktiskt en liten gnutta piggare . har ätit lite köttfärssås och makaroner också , med burrito ofcourse . det har absolut blivit en form av favorisering här i 25 kvadratarn tydligen . gillasgillas ! något som inte gillas lika mycket är min osynliga diskbänk , som skulle behöva bli mer synlig och då betyder det förstås att jag måste diska , och hur peppat är det ? notsomuch . lär väl dock bli så ikväll , innan roomservice och grey´s .

Kommentarer
Postat av: Johanna

Känner detsamma med uppsatsen! HELT plötsligt har man massa bra ideér, som försvinner lika snabbt som de dyker upp :P Haha!

2008-03-05 @ 22:07:59

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0