tc core

2008-03-04 @ 20:26:18
bestämde mig sådär i sista sväng att dra mig iväg mot träning i allafall . tc core blev det och det var sjukt jobbigt vill jag lova . i morgon blir det definitivt ingen träning i allafall ;D då ska det degas . trixade ihop den där skrivuppgiften också innan jag drog iväg till träningen så nu är den skönt ivägskickad och förhoppningsvis också tillräckligt bra . nu gäller det att gräva ner sig i de där två stooora gråsvarta molnen som tynger min vardag , på riktigt .

just nu sitter jag framför gossip , spenderar en stund här i reklamen och väntar även på att mitt te ska svalna och bli någtosånär drickbart . efter gossip blir det en till sväng i telefonen med mamma och efter det blir det nog faktiskt sängen . är så galet trött hela tiden så nu tänker jag gå och lägga mig så fort som möjligt . godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0