sol sol & längtan efter fredagkväll

2008-03-06 @ 15:20:27
vädret är totally L O V E L Y idag . solen skiner , och värmer ! inte blåser det så himla mycket heller så ojoj , det är himlans skönt ute nu faktiskt . tog en annan väg till bussen från praktiken idag , vandra längs vattnet och oj om det var fint . hoppas vädret är lika i morgon så jag kan ta samma väg , i samma solsken :)

dagen har varit bra och gått väldans snabbt , hann knappt börja innan vi sluta . har haft mysigt idag igen :) känns konstigt att halva praktiken redan är gjord . nästa torsdag är det liksom skola igen :S huga .

just nu sitter jag och gör mest ingenting , ringde till karin , men hon skulle ringa tillbaka när hon hade kommit hem . så väntar väl mest på det . blir nog en promenad längs den där nyfunna vägen som jag & märta hitta när hon var här :) sen ska jag börja packa och sådär också , och äta förstås . ska ringa en sväng till mary också .

åker hem i morgon igen alltså och det ska förstås bli lika skönt som alltid att komma hem igen . just i kväll skulle jag också vilja vara hemma för malin ska åka iväg på träningsmatch med länslaget , och jag mitt trogna fan hade ju förstås betalat pengar för att få följa med och glutta ;D men jag får nöja mig med periodpausrapporter från käraste mor och far . nu blir det finväderspromme , tjing .


image70

lycka till i kväll mitt favvo <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0