runaway train

2008-03-16 @ 14:31:55
jag och märta har kollat resor idag och jag är för ivrig på att boka nåt alltså . shit vad välbehövligt det skulle vara . solen sken och visade 30 grader på vår vindstilla framsida i morse , vi gick ut och satte oss en stund . DET VAR GÔTT !!! blev dock inte ute mer än kanske en timme , max och sen dess har jag setat med uppsatsen . jag gnolar och gnolar med den där uppsatsen så uschamig , jag längtar tills den är färdig , vilket nog inte dröjer så överdrivet länge nu :) jihuuuuuu .

grattis till marylou som fyller 20 idag
när mor kommer hem trippar vi till mormor & morfar

har på tv:n där nere för det spelas kvartsfinaler i innebandy . det får mig att längta som tusan till aprilhelgen med SM i sundsvall . ska bli kuuuuul :D

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hej Gums... Min uppsats blir inte bra alltså... trist men oerhört mycket sant!! Hoppas din blir bättre!! Fy för detta hehe.. Orkar inte göra om heller så det får helt enkelt bara duga! KRAM

2008-03-16 @ 14:37:49

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0