powerstep

2008-03-03 @ 20:49:06
helt galet skön träning alltså , är totalt färdig . haha , men det är väl så det ska vara ;D tog en extra lång dusch bara för det och nu har jag kokat te och tänker dega ner mig i soffan tills jag headar mot sängen ( vilket förövrigt kommer bli typ så snart som möjligt för gudarna vet att jag är trött trött trött ) . glömde berätta i lördags att jag faktiskt kom iväg till bibblan after all , tog med mig märta och drog iväg med bilen mot stan . hittade fem eller sex böcker , relativt snabbt också ska tilläggas och vi visade oss vara ganska så hajja på beautytownsbibblan ;D hahaha .

nejnu , godnatt
hoppas morgonvädret blir som idag

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0