fotboll på ikea ?

2008-03-26 @ 19:05:58
opponeringen gick bra , folk var nöjda , jag var nöjd . nu är kursen slut . se på katten !

johanna hade familjebesök idag och de skulle på ikea , då vart jag sugen minsann . längesen man invaderade ikea liksom , där finns det alltid överdrivet mycket saker man vill ha och önskar att man redan hade . haha . jag vill hitta en ny lägenhet som jag kan bomba med ikeaprylar , it´s a fact .

18.59. en timme kvar tills sverige tar sig an brasilien på tv - skärmen , jag ska definitivt titta . blir dock lite struligt eftersom grey´s börjar kl 21 . ibland önskar man seriöst att man hade en video , eller typ att man kunde använda dvd:n som en video och spela in allt man inte hinner se . skulle kunna bli bra ! men nu är inte min verklighet så , så nu blir det zapp och sånt och så hoppas jag att det inte blir några mål när jag har kanalen inställd på grey´s :P

hej

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag hade definitivt röstat på Grey´s..:) Nu är dock det slut och du kikar säkert på slutet av fotbollen...om nu inte det också är slut. Helt ointressant enligt mig faktiskt haha. Roligare att spela fotboll än att titta på det, speciellt på tv. Jaja nog om det... kanonuppsats såklart gumsan, men skönt att det är över nu utan kompletteringar!! Bamsekramar

2008-03-26 @ 22:04:12

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0