en ny , kort & redan avklarad påsk

2008-03-24 @ 17:51:15
i ett kanonbra , men ack så kallt , idre med ett helt fabulöst sällskap , jo jag tackar !

bar av tidigt i torsdags och kom hem igår kväll , däremellan har vi hunnit åkt massvis av skidor , blivit trötta i benen , ätit god mat , tryckt godis , skrapat hem t-shirtsvinster på after ski , sett litervis med renar , skrattat , sett lite sol och haft det HELBRA . har väl dock haft några sånadär sidor också som inte har varit lika ljusa , som t.ex. de sidorna där man kan läsa att det var extremt kallt ( igår natt låg temperaturen på -30 & det säger väl det mesta ! ) , blåsigt och där jag smällde upp staven i min egna kind som blev svullen och fortfarande gör rejält ont . men överlag och absolut utan att tveka så har det ju förstås varit kanonbra !

har planerat att lägga in lite bilder när de har ställt in sig på datorn och tittats igenom , så ja , det kommer . hoppas era påskar har varit precis lika bra , i morgon åker jag tillbaka till karlstad igen och på tal om att åka så var det väl för väl att karl - petter var den som fick just åka i fredags när det sågs let´s dance ? han må vara förhimla rolig , men dansa i tina och tonys klass , det kunde han bannemig inte . hej för mig

Kommentarer
Postat av: Johanna

Håller med om Karl-Petter där ;) Ses på onsdag!

2008-03-24 @ 21:10:52

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0