080328

2008-03-28 @ 09:34:50

ny dag , godmorgon . fredag och sandra kommer hit idag , det gör mig glad . blogg.se var tydligen dyngsegt igår kväll så jag hann varken berätta att jag var iväg och träna , vilket var skönt som attan . att jag städade färdigt , men att det tog typ precis hela dagen p.g.a. massa ( förmodligen ganska onödiga ) pauser . men det är väl det städningen går ut på ? att pausa ! :P

hann heller inte berätta att malin spelade match i ludvika igår och gjorde både mål och enligt tränarna stormatch . kul för henne , men tråkigt för mig att målen tydligen alltid trillar in när jag inte är närvarande ;D hahaha . <3

idag blir det lugnt , tills klockan blir 16.10 - då står jag vid station och tar emot sandy . det är final i let´s dance i kväll , det ska ses ! hejdär .


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0