080327

2008-03-27 @ 10:56:46
080327 - ledig torsdag & tjugotre .

skönt med sovis i morse , gick och la mig direkt efter fotbollen igår , somnade antagligen så fort jag la huvudet på kudden och har sovit konstant och som en stock hela natten . skönt ! idag har jag tänkt att jag ska städa lite och sen får vi se om jag kanske går och tränar en sväng mot kvällen , tror nästan det , skulle vara skönt . eaj , dags att ta tag i städningen , jag ska fixa till i min garderob det första jag gör tror jag , för där hittar man nästan ingenting . haha .

GRATTIS TILL IDA-MARIE SOM FYLLER 23 ÅR IDAG
hoppas du får en bra dag gumman :)

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Tack stumpan!! Känner mig stoor och stark idag hehe!! Kramar

2008-03-27 @ 17:08:45

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0