080326

2008-03-26 @ 09:58:16
godmorgon . fröken t är tillbaka i karlstad , hon kom med bussen igår kväll . idag är det sista dagen på BUS - kursen , ska bli skönt . är opponering och jag måste säga att allas uppsatser har varit bra och intressanta att läsa . good work people ! :)

känns knas att det bara är en enda kurs kvar nu innan sommaren , knas men fullkomligt underbart ! gudars vad jag längtar till torsdag 5 juni eller vad det stod på schemat . yippiekayey !

märta spelade träningsmatch med länslaget igår igen ( vilket jag förstås som vanligt missade ) och de vann med 3-2 . grattis till det . hann inte prata så mycket med henne efter matchen igår kväll för de hade precis satt sig på donken när hon ringde , så jag ska nog slå´na en pling nu snart i stället :)

ha en bra dag
tjo

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0