080318

2008-03-18 @ 17:56:27
tisdag och jag tog bilen till karlstad i morse . blir en snabbvisit och mor och far var söta nog att låna ut bilen till mig :P solen sken som besatt hela vägen hit och jag i mina jeans och svarta fleecetröja höll på att smälta bort i det där så kallade förarsätet . haha , det var skönt med lite omväxling , alla andra dagar fryser jag ju mest bara !

har setat med uppsatsen nu och jorå , jag är så gott som färdig :D jihuuuu . känns så otroligt skönt ! vet inte riktigt hur den har blitt , men förhoppningsvis tillräckligt bra . tänker nog lägga ner den för idag nu för till slut blir man liksom blind och märker varken rätt eller fel . kanske skriver ut den eller nåt och läser igenom den innan jag går och lägger mig i kväll ? i morgon blir det sån där finjustering och sen blir det ivägskick . är det garanterat dyngskönt ! nu blir det lite disk , pack , dusch och sen är klockan förmodligen tv - dags . blir kockduell , gossip och miss secret agent . sandra bullock är rooli minsann .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Hur gick det idag gumman? Usch va nervös jag är inför opponeringen... vore annorlunda om jag vore nöjd med min uppsats... Kom ihåg att det spelar ingen roll att du är min vän... du får vara hur ärlig som helst på opponeringen... Jag förstår hehe... Kramar

2008-03-19 @ 19:54:43

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0