080314 - i´ll take a break

2008-03-14 @ 15:05:10
hej . jag är hemma igen och det känns skönt . nu tänker jag ta en paus ifrån det mesta och enbart ägna mig åt pluggande . nu är det i princip bara 1½ - 2 veckor kvar och jag ska ge järnet tills det är över . så därför kanse inte tiden finns att spendera på min utsökta blogg ( bortsett från den slutliga hissen och dissen av melodifestvialen i morgon ) , men ja . ni får helt enkelt leva med det , även om jag förstår att det blir svårt och abstinensaktigt ;P

var förövrigt på gymmet i morse och det var så otroligt skönt , första gången den här veckan som jag faktiskt inte har känt av magen nånting alls och det var så gudomligt att få svettas och inte tänka på nåt annat än mig själv ! inget plugg ingen stress ingen ångest . shit vilken känsla !

i kväll ska jag spendera lite tid med flickerna och jag ska yttra för världen att martin har visat sig vara en ängel , faktiskt . har kommit igång med uppsatsen och jag ska gå och fortsätta med den nu .

annars då ? annars skänker jag tankar och värme till morfar som är på väg till sjukhuset i västerås
<3

märta ska hålla i länsdansen med köpingfolket i kväll , kul för´na ;D

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Usch då gumman, jag hoppas morfar mår bra!! Och att du tar hand om dig nu dessa veckor. Hm...du kan vara lugn för denna uppsats kommer definitivt inte vara den bästa jag gjort..:( Tyvärr hehe!! Orkar faktiskt inte bry mig.. det får bli bra såhär helt enkelt. Kramar

2008-03-15 @ 01:00:26
URL: http://idamaries.blogg.se

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0